ניהול הדייר

ניהול הקשר עם הדייר משלב חתימת החוזה, לאורך שלבי הבניה ותקופת הבדק.

פרוטוקול מסירת דירה

החל משלב חתימת החוזה מול הדייר ובאמצעות אפליקציות ייעודיות ברמדור המתממשקות למערכת רמדור נט תוכלו לנהל מערכת יחסים בריאה ויעילה מול הדיירים.

החל משלב חתימת החוזה מול הדייר ובאמצעות אפליקציות ייעודיות ברמדור המתממשקות למערכת רמדור נט תוכלו לנהל מערכת יחסים בריאה ויעילה מול הדיירים.

פרוטוקול מסירת דירה הוא חלק חשוב ביחסי דייר - קבלן – יזם

אפליקצית "פרוטוקול מסירת דירה" מאפשרת ניהול שקוף מול הדייר בתהליך המסירה

מעקב ופיקוח על תהליך המסירה עד סיום שנת הבדק

מנגנון זיהוי הדייר וחתימה הדיגיטלית הנותנים תוקף משפטי לתהליך המסירה.

איך זה עובד

נכנסים לאפליקציה

עוברים על כל החדרים והפריטים במערכת המסירה

מתעדים מהשטח באמצעות תמונות, ניתן להוסיף הערות ולעדכן סטטוס

בסיום המסירה הפרוטוקול נחתם דיגיטלית ובכך מקבל את תוקפו.

פרוטוקול מסירת דירה הוא חלק חשוב ביחסי דייר - קבלן – יזם

אפליקצית "פרוטוקול מסירת דירה" מאפשרת ניהול שקוף מול הדייר בתהליך המסירה

מעקב ופיקוח על תהליך המסירה עד סיום שנת הבדק

מנגנון זיהוי הדייר וחתימה הדיגיטלית הנותנים תוקף משפטי לתהליך המסירה.

איך זה עובד

נכנסים לאפליקציה

עוברים על כל החדרים והפריטים במערכת המסירה

מתעדים מהשטח באמצעות תמונות, ניתן להוסיף הערות ולעדכן סטטוס

בסיום המסירה הפרוטוקול נחתם דיגיטלית ובכך מקבל את תוקפו.

אפליקצית "תיק דייר"

משלב חתימת החוזה ועד סיום תקופת הבדק.
אפליקציית "תיק דייר" מאפשרת לכם

לרכז את הפעילות מול הדייר, לספק לו גישה ישירה למסמכים/חוזים.

להנגיש לו את הקטלוגים השונים לבחירה.

לנהל תקשורת באמצעות הודעות ישירות לאפליקציה

לנהל קריאות אבטחה וליקויים בדיווח ישיר מהשטח במהלך שנת הבדק.

שנת בדק

מערכת חכמה לניהול שנת בדק!

גם לאחר מסירת הדירה מערכת היחסים עם הדיירים נמשכת.

עם מערכת לניהול הבדק של רמדור תוכלו לנהל את קריאות התפעול של הדיירים, לבצע בקרה על הטיפול בליקויים ולעלות את איכות השירות.

איך זה מתבצע?

פותחים קריאה במערכת

מצוותים איש מקצוע/טכנאי על פי זמינות ומיקומו על מפה

עדכון סטטוס יכול להתבצע באמצעות אפליקציה ישירות מהשטח

חתימה אלקטרונית של הדייר באפליקציה סוגרת את הפניה ומאשרת את הטיפול בתקלה

גם אתם יכולים לנהל את שנת הבדק ברמדור, לעלות את איכות השירות מול הדייר ולחסוך כסף

מערכת חכמה לניהול שנת בדק!

גם לאחר מסירת הדירה מערכת היחסים עם הדיירים נמשכת.

עם מערכת לניהול הבדק של רמדור תוכלו לנהל את קריאות התפעול של הדיירים, לבצע בקרה על הטיפול בליקויים ולעלות את איכות השירות.

איך זה מתבצע?

פותחים קריאה במערכת

מצוותים איש מקצוע/טכנאי על פי זמינות ומיקומו על מפה

עדכון סטטוס יכול להתבצע באמצעות אפליקציה ישירות מהשטח

חתימה אלקטרונית של הדייר באפליקציה סוגרת את הפניה ומאשרת את הטיפול בתקלה

גם אתם יכולים לנהל את שנת הבדק ברמדור, לעלות את איכות השירות מול הדייר ולחסוך כסף

שנת בדק

כל היתרונות של מודל ניהול הדייר

עבודה נוחה ועדכון מהשטח
באמצעות אפליקציות ייעודיות

מנגנון שליטה ובקרה
על התקשורת מול הדייר

מערכת BI

עליה באיכות השירות לדייר –
שיפור תקשורת מול הדייר

קראו איך זכינו בפרס IT AWARDS
על אפליקציית מסירת דירות

זוהי השנה השניה ברציפות שאנו זוכים בפרס IT AWARDS.
שנה שעברה זכינו בפרס על מערכת לניהול איכות בקטגוריה של יצירת בידול ויתרון תחרותי. השנה, יחד עם שיכון ובינוי, זכינו בפרס על אפליקציית "מסירת דירות".

פרוטוקול מסירת דירה- IT-AWARDS